2010. március 3., szerda

Kiegyensúlyozott babák és nyugodt mamák kézikönyve

http://webshop.animare.hu/i/product/26/267/26717_1a.jpg

Gina Ford
Kiegyensúlyozott babák és nyugodt mamák kézikönyve
2006

Már nőtt a pocakom, amikor egyik kedves - szintén várandós - barátnőm mesélt nekem Gina Ford könyvéről és a Ford "csoda-módszerről". Először kicsit hitetlenkedve hallgattam a beszámolóját, de amikor később elmentünk hozzájuk, hogy meglátogassuk az akkor 2 hónapos babájukat, teljesen elámultam azon, amit láttam. A kis Elsa óramű pontossággal álmosodott, majd aludt el a szobájában, mi felnőttek pedig nyugodtan élvezhettük a baráti vacsorát. Kisbabám, Richárd megszületése után a könyv útmutatásait használva, nekem is könnyedén sikerült a napi ritmust kialakítani. Gina Ford könyve minden kérdésre azonnal választ ad, ezzel hihetetlen biztonságot adva a kezdő és a már gyakorlott anyukáknak is. A módszer bár szigorú - én is először megijedtem tőle - de biztosan tudom, hogy megéri belevágni, mert az útmutatások és a tanácsok alapján minden szülő ki tudja alakítani a baba és a saját igényeinek legmegfelelőbb napi időbeosztását! (A hátlap szövege)

Download 59 MB PDF


Nincsenek megjegyzések: