2010. szeptember 20., hétfő

THÉMA: Az állambiztonsági szervezet hálózata a református egyházban a diktatúra idején

http://themaegyesulet.hu/templates/img/en_logo.jpg


THÉMA
Theológiai Élet Ma
Protestáns Tanulmányi Kör
folyóirata

2010/1-2.
[letöltés]


KÓSA LÁSZLÓ: Az állambiztonsági szervezet hálózata a református egyházban a diktatúra idején

DOKUMENTUMOK:
  • Bölcskei Gusztáv nyilatkozata
  • Átvilágító Bizottsági határozat Bölcskei Gusztávról
  • A THÉMA egyesület elnökségének nyilatkozata
  • Kósa László nyilatkozata
  • A THÉMA egyesület felhívása
  • Kádár Ferenc nyilatkozata
  • Sipos Kund Kötöny átvilágítási dokumentuma
  • Fekete Ágnes interjúja Szőcs Ferenccel


2 megjegyzés:

Studio City írta...

Hová lett a dokumentum?
Kinek, kiknek áll érdekében, hogy mára elérhetetlenné legyen?

Unknown írta...

Nyilván azoknak áll érdekében elérhetetlenné tenni, akikről szól... Én többször is elolvastam, amikkor még elérhető volt, és szomorúan gondoltam vissza egykori lelkésztársaimra, akik kommunista spiclik lettek. Sok bűnt elkövettem az életben, de Isten Igéjét és annak hirdetőit soha nem árultam el. Azt hiszem, ez a Szentlélek elleni bűnök kategóriájába tartozik. Emlékszem, egy sötét pap, aki velem együtt énekelt - akkor már lelkészként - a Kántusban, a Könyves fedőnevet választotta. Az én nevemet...