2010. szeptember 19., vasárnap

Átadták a Magyar Örökség-díjakat Kolozsváron

Díjazták a magyar örökség gazdagítóit
Művelődési intézményeket, képző- és előadó művészeket, papot és történészt tüntettek ki.

Duna TV
Lehoczki Zsuzsa
2010.09.19.




Idén az erdélyi református, evangélikus és unitárius lelkészképzést, a 125 éves Erdélyi Magyar Közművelődési Egyesületet, a Barabás Miklós Céhet, Kiss András történészt, Hajdó István főesperest, Kilyén Ilka szinésznőt és Korniss Péter fotográfust tüntették ki a jeles díjjal.

– Nagyon nagy öröm ez a díj, hát először is azért, mert Kolozsvárt kapom, én itt születtem, itt gyerekeskedtem itt jártam iskolába, és ide jöttem vissza Erdélybe dolgozni. Az elmúlt 40 valahány évben a legfontosabbat, amit fényképeztem az itt történt – nyilatkozta a Kossuth-díjas fotóművész.



Nincsenek megjegyzések: