2010. április 12., hétfő

Szent Johanna (film)


Szent Johanna
(Joan of Arc)
1999


1429. Franciaország. Egy 18 éves egyszerű parasztlány Isten hírnökének vallja magát és kijelenti, hogy az ő vezetésével legyőzhető a világ legerősebb hadserege és felszabadítható hazája. Megjelenését a megmaradt országrész vezetői kezdetben kétkedéssel fogadják, ám a nép szentként tiszteli lányt, ezért a szorongatott helyzetben lévő francia trónörökös kihasználja a helyzetet abban a reményben, hogy Johanna segítségével trónra juthat.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem rakja össze, hiányolja a hetediket, pedig letöltöttem. Mi lehet a baj? Előre is köszi a segítséget! Bono

Stud. Theol. írta...

újra le kell tölteni, valószínűleg nem lett teljesen letöltve... jelezd, hogy hogyan sikerült... nekem kicsomagolta...

Névtelen írta...

NEKEM IS HIANYOLJA A HETEDIKET. PEDIG 2 SZER IS LETOLTOTEM.

Stud. Theol. írta...

mind a két cd-résznek van 7-ik rar-darabja, kisebb méretűek, tehat a utolsók. és mindegyik fajl még elérhető. Nekem a WinRAR-ral siman kicsomagolta...

harmatcsepp írta...

Sziasztok,

nekem is gondom volt az első rész kicsomagolásával. Én a paswordokat copypastezem... a kettes rendben volt.A csomagoló kiírta, hogy wrong password... ezután az egyest újra próbáltam egy szóközzel az elején, tehát "space+minerva" és így már ment simán. Üdv

Unknown írta...

Sziasztok nekem csak az első rész letöltése sikerült. A többinél miért van hiba,azokat is szeretném letölteni.Vagy ez a mézes madzag?

Stud. Theol. írta...

keresek új letöltési linkeket

Stud. Theol. írta...

http://data.hu/get/5731712/Jeanne_dArc-Szent_Johanna_-_Joan_of_Arc_1999.avi