2011. december 15., csütörtök

Minden út az első lépéssel kezdődik...

Minden út az első lépéssel kezdődik. Az első lépés azért olyan fontos a hit szempontjából is, mert azt az alapvető döntést jelzi, hogy mostantól Istennel akarunk élni. Egyetlen út sem ér véget azonban az első lépéssel. Annak a döntésünknek, hogy Istennel akarunk élni, napról napra, sőt gyakran óráról órára meg kell ismétlődnie.



Egy keresztyénné vált ember elment a lelkészéhez, és azt mondta neki: "Tiszteletes úr, sokkal egyszerűbben képzeltem el mindent. Azt gondoltam, ha keresztyén leszek, egy csapásra megoldódik minden problémám, de semmi ilyesmiről nincs szó! Ellenkezőleg: most egy problémámmal több van! Korábbi életem küzd azzal az új élettel, amit most folytatni akarok, és nekem úgy tűnik, minden más vagyok, csak nem mintaszerű keresztyén. Olyan ez, mintha két macska harcolna a lelkemben, egy fekete meg egy fehér, és nem vagyok biztos abban, melyikük fog győzni." - "Ez attól függ", válaszolta a lelkész, "melyiket eteti jobban".

(Klaus Douglass)


Nincsenek megjegyzések: